4 квітня 2023 року на базі Покровського опорного закладу загальної середньої освіти відбувся івент учнівського самоврядування. Це перша офлайнова зустріч, яка зібрала разом як представників активу від шкіл (14 учнів), так і координаторів молодіжного руху.
Захід складався із кількох блоків. Перший і досить важливий – вибори лідера учнівського самоврядування Решетилівської громади. Учасники івенту, ознайомившись із передвиборчими програмами кандидатів, взяли участь у таємному голосуванні. За його результатами лідером стала Софія Панасюк з Покровського ОЗЗСО І-ІІІ ст., яка і очолить осередок учнівського самоврядування в громаді. Окрім того, на цю відповідальну «посаду» свої кандидатури подавали представниці ще двох закладів освіти – Валерія Арабова з ОЗ «Решетилівський ліцей ім. І.Л. Олійника» та Ангеліна Степанова з Демидівського ЗЗСО І-ІІІ ст.
З метою планування роботи Інна Пасішник, координатор лідерів учнівського самоврядування, ознайомила присутніх з результатами анкетування щодо стану та ролі учнівського самоврядування в закладах освіти громади.
Під час другого блоку учасники заходу об'єдналися у дві групи – учні та педагоги. З молоддю працювали учитель ОЗ «Решетилівський ліцей ім. І.Л. Олійника» Ігор Гмиря, координатор Інна Пасішник та спеціаліст відділу Яна Арабова. Ігор Гмиря провів міні-тренінг «Участь – це розподіл влади і відповідальності», де ознайомив із правами, обов’язками та функціями членів учнівського самоврядування в громаді. На прикладі моделі Роджера Харта «Сходи участі» учениці обирали саме ту сходинку, на якій зараз знаходиться учнівське самоврядування в їхньому закладі освіти. Підсумком навчання стала розробка моделі ефективного парламенту лідерів учнівського самоврядування громади, де учасники детальніше вивчили, що таке статут та планування.
З педагогами працювали директор ЦПРПП Вікторія Пащенко та консультант Ігор Коваленко. Спільно обговорили вимоги до оформлення презентацій, проведення публічного виступу та зробили аналіз презентацій діяльності шкільного самоврядування.
Немає коментарів:
Дописати коментар