понеділок, 30 січня 2023 р.

Сертифікація -2023

 


Сьогодні, 30 січня, розпочато реєстрацію на проходження вчителями початкових класів сертифікації у 2023 році.

Зареєструватися для участі в сертифікації можуть учителі початкових класів, які працюють на відповідній посаді за основним місцем роботи та мають стаж педагогічної роботи не менше двох років.

Реєстрація проходитиме у два етапи:

 основний (30 січня–05 лютого) – у межах граничної кількості для кожного регіону, зокрема кількість вчителів, які можуть зареєструватись від Полтавської області складає 52 особи);

 додатковий (06–13 лютого) – у межах загальної граничної кількості вчителів, тобто якщо квота Полтавської області буде вичерпана, є можливість її дозаповнити місцями з інших областей).

Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну картку-заяву, бланк якої формується на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти за покликанням:https://zno.testportal.com.ua/teachers/registration, а також надіслати комплект реєстраційних документів на адресу, вказану в реєстраційному повідомленні.

Детальніше про реєстрацію: https://testportal.gov.ua/protsedura-reyestratsiyi/

Додамо, реєстрацію вчителів початкових класів для проходження сертифікації у 2023 році буде припинено достроково у  разі, якщо 1500 осіб сформують бланки реєстраційних карток-заяв.

Бажаємо успіхів у реєстрації та проходженні сертифікації! 

У разі виникнення запитань пропонуємо звертатись до Юлії Боловацької, тимчасово виконуючої обов’язки начальниці відділу роботи з експертами сертифікації (099 18 27 570) або Катерини Акулової, головної спеціалістки відділу роботи з експертами та сертифікації управління Державної служби якості освіти у Полтавській області (095 581 36 06).

Нагадуємо, що сертифікація педагогічних працівників — виключно добровільна.

За інформацією ДСЯО у Полтавській області


Немає коментарів:

Дописати коментар

Професійні спільноти: єднання заради успіху!

  14 червня  відбулася підсумкова зустріч координаторів професійних спільнот організована Центром професійного розвитку педагогічних працівн...