понеділок, 20 травня 2024 р.

Воркшоп для гейткіперів закладів освіти Решетилівської ТГ: "Профілактика суїцидів у громадах"

 Наша країна зараз перебуває в досить не стабільних умовах, адже війна змінила життя кожного українця. Багато хто зіштовхнувся із проблемами різної складності, особистими протиріччями та непередбачуваними ситуаціями. Знаходячись у постійній напрузі, особливо важливо дбати про себе, та вміти надавати необхідну допомогу іншим. Надто, якщо це стосується кризових станів, де найперша допомога чи підтримка на початкових етапах грає ключову роль. 

Сьогодні, 21 травня 2024 року, у відділі освіти у співпраці із Центром професійного розвитку педагогічних працівників відбувся воркшоп для гейткіперів закладів освіти Решетилівської ТГ на тему: "Профілактика суїцидів у громадах", який провела гейткіпер, тренер, практичний психолог ОЗ "Решетилівський ліцей ім. І.Л. Олійника" Юлія Полонська.



Вона ознайомила учасників воркшопу із поняттям "гейткіпер" та зосередила увагу на його ролі під час роботи із людьми, які мають суїцидальні наміри. Окрім того, існує ряд насторожувальних ознак, за якими можна зрозуміти, що людина хоче скоїти самогубство. 

Впродовж воркшопу присутні разом із тренером опрацювали алгоритм розмови гейткіпера з людиною, яка має ризик самогубства, про що саме слід говорити, як вести розмову, ставити запитання, переадресовувати; розглянули конкретні ситуації за якими складали оцінку ризику скоєння суїциду.





Важливо також при цьому пам'ятати про власний ресурс і за потреби залучати на допомогу інших фахівців.

На завершення заходу учасники ознайомилися із складовими "плану безпеки" між гейткіпером та людиною із ризиком суїциду, а також поділилися враженнями від отриманої інформації та роздумів із теми.

Джерело: https://resh-osvita.gov.ua/news/1716300735/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Успішне завершення онлайнових зустрічей по обміну досвідом "Учитель учителю"

            Завершився цикл освітніх онлайнових зустрічей «Учитель учителю» , організований Центром професійного розвитку педагогічних праці...